Loader

fotografia wizerunkowa

  • TYSIĄCE PRZEBYTYCH KILOMETRÓW
  • DZIESIĄTKI LITRÓW WYPITYCH
  • SETKI INSPIRUJĄCYCH ROZMÓW
  • W POLSCE I NA ŚWIECIE
  • RED BULLI
  • I WSPANIAŁYCH LUDZI

Fotografia wizerunkowa a budowa renomy marki

Budowa renomy marki to długotrwały proces, na który składa się wiele czynności. Jedną z niezbędnych kwestii jest fotografia wizerunkowa. Jeśli chcesz, aby Twoja firma była postrzegana jako fachowa i profesjonalna, powinieneś pokazać się z takiej właśnie strony. Dbając o wizerunek marki, dbasz o jej prestiż.

 

Czym jest fotografia wizerunkowa?

Wydawać by się mogło, że w czasach dominacji filmów korporacyjnych, nie ma już miejsca na fotografię. Nic bardziej mylnego. Niezmiennie fotografia wizerunkowa jest niezbędnym uzupełnieniem promocji poprzez video. Zdjęcia docierają do większej liczby odbiorców. Odbiorcy cenią swój czas, dlatego najlepsze efekty dają krótkie treści video, jednak czasami internauci nie odtwarzają nawet najkrótszych materiałów filmowych. Poza tym video znajduje zastosowanie w internecie, ale co z papierowymi ulotkami czy folderami? Fotografia wizerunkowa to przedstawienie firmy taką, jaka jest, na zdjęciach o wszechstronnym zastosowaniu. Dobrze wykonana sesja względnie szczegółowo prezentuje dane przedsiębiorstwo oraz uwypukla jego zalety. Warto podkreślić, że bezpośrednim celem fotografii wizerunkowej nie jest nagły wzrost sprzedaży. Choć również w tym obszarze bywa pomocna, przede wszystkim ma służyć celom długoterminowym. Jej zadaniem jest utrwalenie postrzegania firmy jako najlepszego podmiotu w branży.

Fotografia wizerunkowa a budowa renomy marki

Budowa renomy marki to długotrwały proces, na który składa się wiele czynności. Jedną z niezbędnych kwestii jest fotografia wizerunkowa. Jeśli chcesz, aby Twoja firma była postrzegana jako fachowa i profesjonalna, powinieneś pokazać się z takiej właśnie strony. Dbając o wizerunek marki, dbasz o jej prestiż.

Czytaj więcej

Czym jest fotografia wizerunkowa?

Wydawać by się mogło, że w czasach dominacji filmów korporacyjnych, nie ma już miejsca na fotografię. Nic bardziej mylnego. Niezmiennie fotografia wizerunkowa jest niezbędnym uzupełnieniem promocji poprzez video. Zdjęcia docierają do większej liczby odbiorców. Odbiorcy cenią swój czas, dlatego najlepsze efekty dają krótkie treści video, jednak czasami internauci nie odtwarzają nawet najkrótszych materiałów filmowych. Poza tym video znajduje zastosowanie w internecie, ale co z papierowymi ulotkami czy folderami? Fotografia wizerunkowa to przedstawienie firmy taką, jaka jest, na zdjęciach o wszechstronnym zastosowaniu. Dobrze wykonana sesja względnie szczegółowo prezentuje dane przedsiębiorstwo oraz uwypukla jego zalety. Warto podkreślić, że bezpośrednim celem fotografii wizerunkowej nie jest nagły wzrost sprzedaży. Choć również w tym obszarze bywa pomocna, przede wszystkim ma służyć celom długoterminowym. Jej zadaniem jest utrwalenie postrzegania firmy jako najlepszego podmiotu w branży.

NASZE REALIZACJE

FOTOGRAFIA   Prologis

FOTOGRAFIA Wellcome Home

FOTOGRAFIA Silbo

Jak wykonać fotografię wizerunkową?

 

Banałem będzie stwierdzenie, że fotografia wizerunkowa powinna zostać wykonana profesjonalnie. Jest to rzecz oczywista, jednak pytaniem pozostaje, co w tym przypadku oznacza profesjonalizm? Naszym zdaniem kwestią podstawową jest dostosowanie projektu do specyfiki danej firmy. Dlatego nigdy nie działamy według sztywnego schematu. Zanim przejdziemy do realizacji projektu, dokonujemy szczegółowej analizy firmy naszego Klienta. Jaka jest jego aktualna identyfikacja wizualna? Jak marka jest dzisiaj postrzegana, a jak chciałaby być widziana? Dzięki temu prosto jest nam określić, które aspekty należy wyróżnić, a które pominąć. W jaki sposób pokazać daną firmę. Czy skupić się na renomie firmy, prezentując ją jako poważne przedsiębiorstwo przestrzegające procedur, czy może podejść do tematu luźniej, wskazując na nowoczesność firmy i jej otwartość na innowacje.

JAK PRACUJEMY?

01

PLANOWANIE SESJI

Nasza praca zaczyna się na długo przed wyjęciem aparatów. Nie pozwalamy sobie na to, by umknął nam choćby najmniejszy szczegół. Przedstawiamy propozycje kadrów.

02

SESJA ZJĘCIOWA

Miejsce. Światło. Relax!

Portret biznesowy to wizerunkowy
must-have profesjonalisty.

03

ZAKOŃCZENIE SESJI

Udostępniamy pliki w chmurze, do której Klient otrzymuje indywidualny dostęp. Wybiera te kadry, które jego zdaniem są najbardziej interesujące.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI