Do tej pory zrealizowaliśmy 4 filmy reportażowe, 1 film o aplikacji navishopper (akcja świąteczna „Prezenty za prezenty”) oraz zdjęcia-relacje z wielu wydarzeń odbywających się w Galerii Katowickiej, m.in. Fun Festival czy Katowice Fashion Week.

Materiały wykorzystywane są na różnych kanałach komunikacji i promocji: strona internetowa, social media i informacje prasowe. Za pomocą naszych videorelacji i zdjęć chcieliśmy podkreślić nowoczesny charakter Galerii Katowickiej jako miejsca, w którym można zrobić nie tylko zakupy, ale też świetnie się bawić podczas uczestnictwa w różnych wydarzeniach z gwiazdami. Czy nam się udało? Sprawdź:

Bardzo cenimy relacje z klientami – zwłaszcza te długofalowe. Nasz zespół w składzie: Filip Śleziona, Jakub Młynek, Mateusz Minko i Bartek Dziuba już od dłuższego czasu ma przyjemność realizować projekty foto-video dla Galerii Katowickiej, której właścicielem jest firma z rynku nieruchomości – Meyer Bergman.

#GO_IMPACT